Skontaktuj się z nami

Administrator serwisu:
telefon 22-260-01-00
faks 22-230-91-94
mob. 796-097-197
email:

Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy

Newsletter

Otrzymuj najświeższe informacje z naszego serwisu

Focus Telecom Polska

Systemy Contact Center - sprawna, wielokanałowa obsługa klientów

Focus Telecom Polska to polska innowacyjna spółka technologiczna założona w 2008 roku. Oferujemy usługi do komunikacji biznesowej świadczone w chmurze. Nasze rozwiązania Business Phone System oraz Focus Contact Center są wykorzystywane w sprzedaży, obsłudze klientów oraz zarządzaniu.

Usługa Business Phone System (BPS) jest usługą zastępującą tradycyjne rozwiązania typu centralka telefoniczna PABX. Sposób jej realizacji polega na wirtualizacji tego typu rozwiązania, przez co wystarczy aby użytkownicy posiadali jedynie urządzenia końcowe typu oprogramowanie softphone instalowane na komputerze lub niezależne od komputerów bramki VoIP, telefony IP, a wszystkie funkcje łączeniowe realizowane są na serwerach usługodawcy. W ten sposób realizowana jest obsługa połączeń przychodzących, wychodzących oraz wewnętrznych.

BPS posiada funkcjonalności dostępne na co dzień dla fizycznych rozwiązań centralowych, przy czym, aby korzystać z usługi nie trzeba ponosić kosztownych inwestycji w infrastrukturę (wykorzystanie jedynie z lokalnej sieci informatycznej LAN) i sprzęt (centrala telefoniczna, łączówki i krosy, szafy do sprzętu, zasilanie). Wirtualna centrala BPS działa tak, jak tradycyjna centrala telefoniczna. Dzięki funkcjonalnościom, które posiada platforma, można stworzyć za jej pomocą odpowiednik tradycyjnej usługi PBX oraz przenieść do platformy posiadaną numerację.

Focus Contact Center (FCC) to wielokanałowa platforma komunikacyjna, która:

  • podnosi sprzedaż,
  • usprawnia obsługę klientów,
  • ułatwia zarządzanie firmą.

 

Platforma integruje komunikację telefoniczną, mailową, SMS-ową, czatową i www – gromadzi dane z kontaktów ze wszystkich kanałów, inteligentnie kieruje połączenia i wiadomości od klientów, automatyzuje i usprawnia rutynowe działania handlowców, ułatwia zarządzanie sprzedażą i obsługą klientów, pozwala obniżyć koszty telekomunikacyjne.

System FCC zapewnia blisko 97% odbieralności telefonicznych połączeń przychodzących i 85% skuteczności połączeń wychodzących. Nieliczne połączenia nieodebrane są odnotowywane przez system i następują po nich automatyczne oddzwonienia. Komunikacja telefoniczna jest przy tym realizowana równolegle i integralnie z komunikacją mailową, SMS-ową, czato-wą i z formularzy www.

Satysfakcję dobrze obsłużonych klientów zapewniają algorytmy kierowania połączeń – w zależności od historii sprzedażowej klienta i przedmiotu rozmowy jego połączenie jest samo-czynnie przekierowywane do odpowiedniego pracownika firmy. Efektywność w kampaniach wychodzących gwarantuje kilka trybów automatycznego wybierania numerów oraz opcje specjalne, takie jak wykrywanie i przerywanie połączeń do poczt głosowych czy na numery nieaktywne.

FCC pozwala na zbieranie informacji z każdego kontaktu z klientami – począwszy od liczby połączeń wykonanych i odebranych, wysłanych e-maili, SMS-ów czy rozmów na czacie, po-przez czas pracy i ustalanie przerw agentów, danych z zamówień, skryptów i formularzy, kończąc na efektach przeprowadzonych rozmów.

Wszystkie informacje mogą być dowolnie zestawiane w czasie rzeczywistym w czytelnych raportach, dzięki którym możliwe jest efektywne kosztowo zarządzanie kampaniami.

Zapytaj o ofertę: zadzwoń do nas 22-266-01-00, wyślij wiadomość na kontakt@focustelecom.waw.pl lub wypełnij poniższy formularz kontaktowy.

Nazwa firmy *
NIP firmy *
Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Telefon do kontaktów *
Zapytanie
 * - pola wymagane
 

Zapraszamy również

IPFON

IPFON to telefonia internetowa dla firm i domu

BramkiVoIP.pl

BramkiVoIP.pl to sklep ze sprzętem VoIP

Operatorzy.pl

Operatorzy.pl to serwis poświęcony ogólnie pojętej telekomunikacji.