Aiton Caldwell SA, świadczy kompleksowe usługi telekomunikacyjne oparte na modelu SaaS (rozwiązania wirtualne), za pośrednictwem platformy telekomunikacyjnej DATERA (tylko dla firm).
Rozwiązanie DATERA cechuje wysoka niezawodność i dostępność świadczonych usług, łatwość integracji z różnymi rozwiązaniami i systemami teleinformatycznymi oraz prostota w zarządzaniu i konfiguracji. Elastyczność technologiczna tego rozwiązania pozwala na kreowanie nowoczesnych systemów, a kompleksowe podejście gwarantuje wysoką jakość utrzymania oraz rozwoju wdrożonych rozwiązań.
Do jednego systemu, możesz podłączyć wiele stanowisk i oddziałów Twojej firmy i stworzyć dla wszystkich pracowników jedno, spójne rozwiązanie telefoniczne.
W podstawowej wersji systemu znajdziesz:
- System wirtualnej centrali telefonicznej - zapewnia wszystkie funkcjonalności łączeniowe jak w tradycyjnej centrali telefonicznej;
- Stanowiska dla pracowników - w zależności od potrzeb, licencje podstawowe, call center, contact center, supervisor;
- Polską numerację stacjonarną - z każdej strefy numeracyjnej w Polsce;
- Music On Hold – umożliwia ustawienia melodii podczas oczekiwania rozmówcy na przełączenie połączenia;
- Call Pickup – umożliwia przejęcia połączenia kierowanego do innego użytkownika wewnątrz grupy telefonów;
- Hunt Group – umożliwia skierowanie połączenia jednocześnie do wielu użytkowników. Rozmowę przechwytuje osoba, która pierwsza odebrała połączenie.
- IVR – umożliwia budowania interaktywnych drzew zapowiedzi głosowych i sterowania połączeniem klienta w zależności od godziny i numeru A z wykorzystaniem własnych nagrań w formacie mp3;
- Voicemail – umożliwia ustawienia poczty głosowej w postaci pliku głosowego przesyłanego na wskazany adres email;
- Intercom – dodatkowy kanał komunikacji w firmie, usługa automatycznie uaktywnia wszystkie telefony w grupie interkom w trybie głośnik;
- Call Rating – umożliwia taryfikowanie połączeń według zaimplementowanych stawek połączeń oraz nakładanie dziennych i miesięcznych limitów połączeń;
- Virtual Fax - moduł umożliwiający wysyłanie faksów przy wykorzystaniu panelu administracyjnego oraz odbieranie wiadomości na skrzynkę e-mail.
- Conference Rooms - moduł umożliwiający tworzenie w pełni konfigurowalnych pokoi konferencyjnych zarządzanych za pośrednictwem panelu administracyjnego;
- API i CTI – możliwość integracji z zewnętrznymi systemami informatycznymi, jak CRM lub z innymi bazami danych.
Zapytaj o ofertę: zadzwoń do nas 22-266-01-00, wyślij wiadomość na kontakt@datera.waw.pl lub wypełnij poniższy formularz kontaktowy.