Skontaktuj się z nami

Administrator serwisu:
telefon 22-260-01-00
faks 22-230-91-94
mob. 796-097-197
email:

Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy

Newsletter

Otrzymuj najświeższe informacje z naszego serwisu

Datera

Wirtualnna centrala telefoniczna

Aiton Caldwell SA, świadczy kompleksowe usługi telekomunikacyjne oparte na modelu SaaS (rozwiązania wirtualne), za pośrednictwem platformy telekomunikacyjnej DATERA (tylko dla firm).

Rozwiązanie DATERA cechuje wysoka niezawodność i dostępność świadczonych usług, łatwość integracji z różnymi rozwiązaniami i systemami teleinformatycznymi oraz prostota w zarządzaniu i konfiguracji. Elastyczność technologiczna tego rozwiązania pozwala na kreowanie nowoczesnych systemów, a kompleksowe podejście gwarantuje wysoką jakość utrzymania oraz rozwoju wdrożonych rozwiązań.

Do jednego systemu, możesz podłączyć wiele stanowisk i oddziałów Twojej firmy i stworzyć dla wszystkich pracowników jedno, spójne rozwiązanie telefoniczne.

W podstawowej wersji systemu znajdziesz:

  • System wirtualnej centrali telefonicznej - zapewnia wszystkie funkcjonalności łączeniowe jak w tradycyjnej centrali telefonicznej;
  • Stanowiska dla pracowników - w zależności od potrzeb, licencje podstawowe, call center, contact center, supervisor;
  • Polską numerację stacjonarną - z każdej strefy numeracyjnej w Polsce;
  • Music On Hold – umożliwia ustawienia melodii podczas oczekiwania rozmówcy na przełączenie połączenia;
  • Call Pickup – umożliwia przejęcia połączenia kierowanego do innego użytkownika wewnątrz grupy telefonów;
  • Hunt Group – umożliwia skierowanie połączenia jednocześnie do wielu użytkowników. Rozmowę przechwytuje osoba, która pierwsza odebrała połączenie.
  • IVR – umożliwia budowania interaktywnych drzew zapowiedzi głosowych i sterowania połączeniem klienta w zależności od godziny i numeru A z wykorzystaniem własnych nagrań w formacie mp3;
  • Voicemail – umożliwia ustawienia poczty głosowej w postaci pliku głosowego przesyłanego na wskazany adres email;
  • Intercom – dodatkowy kanał komunikacji w firmie, usługa automatycznie uaktywnia wszystkie telefony w grupie interkom w trybie głośnik;
  • Call Rating – umożliwia taryfikowanie połączeń według zaimplementowanych stawek połączeń oraz nakładanie dziennych i miesięcznych limitów połączeń;
  • Virtual Fax - moduł umożliwiający wysyłanie faksów przy wykorzystaniu panelu administracyjnego oraz odbieranie wiadomości na skrzynkę e-mail.
  • Conference Rooms - moduł umożliwiający tworzenie w pełni konfigurowalnych pokoi konferencyjnych zarządzanych za pośrednictwem panelu administracyjnego;
  • API i CTI – możliwość integracji z zewnętrznymi systemami informatycznymi, jak CRM lub z innymi bazami danych.

 

Zapytaj o ofertę: zadzwoń do nas 22-266-01-00, wyślij wiadomość na kontakt@datera.waw.pl lub wypełnij poniższy formularz kontaktowy.

Nazwa firmy *
NIP firmy *
Imię i nazwisko *
Telefon do kontaktów *
Adres e-mail *
Zapytanie
 * - pola wymagane
 

Zapraszamy również

IPFON

IPFON to telefonia internetowa dla firm i domu

BramkiVoIP.pl

BramkiVoIP.pl to sklep ze sprzętem VoIP

Operatorzy.pl

Operatorzy.pl to serwis poświęcony ogólnie pojętej telekomunikacji.